En rolig vecka

hela veckan planerad CLEAAR.



jettefint :)

vet att där inte står torsdag: ridning men glömde skriva till de men whatever.

markerat ut SOORT vilka dagar som blir bäst. MEEN NUU JÄÄVLAAAR TAGGAR VI STOCKHOLM!:D
nedräkningen började för ett tag sen xd

fick en kommentar också av linn hahah som jag tänker svara på nu:

Linn  ([email protected]) om shoopping:
Guuuud vad fin du va i den! Ska du rida i den på torsdag? Ifall du ska det ta bilder när du rider så får vi se ;) Läsarna tycker säkert också om det <333 Puss gmn

svar: taaaack:D  ja de ska jag, mamma följer med och fotar my systemkameran :) de hoppas jag dom gör:D puss på dej gummssii <3333

bildbomb på tordag elle?? efterssom jag inte kommer att blogga på heela helgen!!



/w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0